Tingimused

  • Miinimumtasu

    • Miinimumtasuks on esimese tunni tasu.
    • Pärast esimest tundi arvestatakse aega veerandtunni täpsusega.
  • Töö algus ja lõpp

    • Kolimisel töö arvestus algab siis, kui kolijad on jõudnud objektile.
    • Lõppeb kui töö on tehtud (aja arvestus: tõstmine ja laadimine, transportiminel punktist A punkti B)
  • Maksmine ja maksetähtaeg

    • Eraisikutele – kohe peale töö lõpu kas sularahas või panga nutiterminaliga
    • Firmadele – kas sularahas peale töö lõpu, panga nutiterminaliga või ülekandega. Ülekandega maksmisel on arve makse tähtpäev 5 kalnedri päeva
    • Koostööpartneritele kokkulepel
  • Kuidas toimub kolimine väljaspool Tallinna.

    • Arvestatakse kilometraaž meie kontorist (Laki 14a, Tallinn) kuni kliendi kolimise alguspunktini, kolimis lõpp punkt kuni meie kontori Laki 14a. Kilomeetri hind edasi tagasi korrutatakse vastavalt valitud kolimisautole.
    • Kilometraaž Eesti siseselt arvestatakse Regio kaardi järgi http://pump.regio.ee/kaart/
    • Lisandub tunnitöö peale ja mahalaadimisel, vastavalt kolimisspetsialistide kogusest ja auto tüübist
  • Kui pikalt peaksite kolimisest ette teatama

    • Suuremad kolimised. Soovitav ette teatada oma kolimisest 1 kuni 2 nädalat ette, sellega me garanteerime kolimise kättesaadavuse Teie poolt valitud päeval ja ajal.
    • Väiksemad kolimised. Soovitav ette teatada 3 kuni 5 päeva ette.
  • Mis on kolimisteenuse hinna sees.

    • Kolimisteenuse hinna sees, vastavalt teenusele, on vastav arv kolimisspetsialiste
    • Lihtsama mööbli lahti/kokku monteerimine. Keerulisema mööbli kokkupanek eraldi tellimisel.
    • Kolimisvahendid, tõsterihmad, kinnitusrihmad
    • Pakkimine.
    • Pakkimismaterjal lisa tasu eest (mullikile, pakkimiskile, pappkastid)
    • Peale ja mahatõstmine ükskõik mis korrusele
    • Transport
    • Kiirus
    • Raskete ülesannete lahendamine
    • Ettevaatlikus
  • Teenuste broneerimine ja broneeringu tühistamine

    • Teenuste broneerimine toimub ainult e-maili teel. Telefoni teel tehtud broneeringutele palume teha kinnituse e-mailile.
    • Broneeringu tühistamine on aktsepteeritav kuni 48 tundi enne kolimise algust.
    • Juhul kui kolijad on jõudnud objektile ja tellimus annuleeritakse kliendi põhjuste pärast, siis klient on kohustuslik maksma väljakutse tasu Tallinna piires 20 eur
  • Kolimisteenus Eestist välismaale ja vastupidi

    • Arvestatakse kilometraaži hind edasi-tagasi, korrutatakse 0.4 eur
    • Kilometraaž arvestatakse www.google.maps.com kaardi järgi
    • Hinnale lisandub peale ja mahalaadimisaeg vastavalt teenusel
    • Lisanduvad laeva ooteajad, laeva piletid, ööbimised, kiirteede hinnad
  •  

    Kolimisteenused nädalavahetustel ja õhtune aeg

    • Töötame ka nädalavahetustel ja õhtusel ajal
    • Hind sellest ei muutu!

 

Lisainformatsioon:

  1. Kolimisteenuste tunnipõhised hinnad on sätestatud hinnakirjas. Hindadele on käibemaks juba juurde arvestatud . Üldjuhul tehakse igale kolimisele personaalne hinnapakkumine, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  2. Kolimisel muretsege palun parkimiskoht kolimisautole või luba, mis asuks hoonele võimalikult lähedal, vastasel juhul võtab kolimine palju aega, kuna sõidutee blokeerimine on keelatud.

  3. Kolitav vara peab olema tellija oma või tellija omab õigust kolitavat vara ühest kohast teise kolida

  4. Kolimisettevõte ei ole vastutav vara päritolu üle ning ei sekku varade jagamise küsimustesse. Kolimismeeskond lähtub tellija soovist ning sellega võtab tellija vastutuse varasid ühest kohast teise kolida.

  5. Kolitav vara peab mõistlike pingutuste piires mahtuma läbi uste ning muude kitsaste kohtade. Kolimisettevõte ei demonteeri maja- või korteriuksi, aknaid, seinu vms sellekohast eelnevat infot omamata.

  6. Kolitav vara peab olema pakitud nii, et see mõistliku käsitlemise ning transpordi käigus ei puruneks.

    Meiepoolne vastutus

  • Kolimisettevõte vastutab laadimise või transpordi käigus tellija varale või hoonele põhjustatud kahjude eest

  • Kolimisettevõte ei vastuta vara purunemise eest, kui see oli tellija poolt ebapiisavalt või valesti pakendatud.

  • Kolimisettevõte ei vastuta tagajärgede eest, mida klient või teised kolimisettevõttega mitteseotud isikud põhjustada võivad (näiteks klient ja kliendi sõbrad aitavad asju laadida), seejuures ei võta kolimisettevõte vastutust kolmandate isikute (kliendi sõprade, abiliste jt isikute) tegevuse üle. See hõlmab kõikvõimalikke materiaalseid kahjusid ning kõikvõimalikke kehavigastusi, mis tulenevad valedest töövõtetest.

  • Võimalikud vaidlused ja arusaamatused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse olukord vastavalt Eestis kehtivale seadusandlusele.